
Tartalommarketing… Mit jelent ez a kifejezés?
Azt, hogy mindenhez kell jó szöveg. Termékeladáshoz, szolgáltatás leíráshoz, propagandaanyaghoz, projekthez, és még sorolhatnám, mi mindenhez.
De persze felmerül a kérdés, milyen a JÓ szöveg?
A jó szöveg nem egyszerűen csak tartalom. A jó szöveg mindig kommunikáció, amelyik figyelembe veszi, hogy miről szól, kit akar megszólítani és mi az elérendő cél.
Nem mindegy, hogy tudósok, politikusok figyelmét akarjuk felhívni valamire, vagy mondjuk a tinédzserekét. Ugyanarról a témáról lehet írni sokféle stílusban és sokféle hosszúságban.
A szöveg jóságát minden esetben a CÉL határozza meg, az, hogy mit szeretnénk vele elérni.
Én a HOGYANban segítek. Elmondod, mit szeretnél közölni, mit szeretnél elérni, ki a célközönség, az írás hol fog megjelenni, és eszerint fogom megírni neked a legjobb szöveget!
Ha a weblapod nem vonz túl sok látogatót, lehet, hogy az a baj, hogy nem a főtartalom van a fókuszban, vagy nem hatásosan szólítod meg az érdeklődőket.
Kimondottan Serch Engine Optimization nem az én területem, de a keresőoptimalizálás fontos része a tartalom! Ha a weboldaladon nem jó a szöveg, vagyonokat fizethetsz ki SEO szakembereknek, eredménytelenül.
A tartalommarketing szolgáltatás nem drága, főleg az elért eredményhez képest!
Hívj, írj, bármilyen tartalom témában segítségedre leszek!